من
عضو جبهه ایستادگی گفت: روحانی در مدت باقی مانده باید بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل و فصل کند تا توفیق نسبی به دست آورد.

ابوالقاسم رئوفیان عضو جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص انتظارات اصولگرایان از روحانی در مدت باقی مانده، گفت: دغدغه اصولگرایان دغدغه نظام و رهبری است.

وی در ادامه افزود: یخش اقتصادی و فرهنگی کشور امروز وضعیت نگران کننده ای دارد و مردم از مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری رنج می‌برند.

رئوفیان تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی، مبارزه با قاچاق سامان دادن به فضای بازار، مدیریت بهینه مالی و پولی کشور و استفاده از اقتصاددانان خوبی که در ترکیب دولت هم وجود دارند از انتظارات اصولگرایان است.

عضو جبهه ایستادگی اظهار داشت: اقتصاددانان موفقی در دولت  حضور دارند اما به دلایلی از آنها استفاده نمی‌شود. باید با استفاده از نظر و ایده آنها چرخه تولید و اقتصاد را فعال کرد اما در حال حاضر موانعی بر سر راه تولید است که  فضای تولید کشور را اذیت می‌کند.

رئوفیان بیان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی(ره) مطرح کردند تعداد زیادی از مراکز تولید غیرفعال هستند و انتظار می‌رود که این مراکز فعالیتشان را آغاز کنند و ما در این مدت باقی مانده از دولت انتظار راه اندازی این مراکز تولیدی و ساماندهی فضاهای اقتصادی کشور و مبارزه با قاچاق را داریم.

وی در پایان در پایان نشان کرد: روحانی در مدت باقی مانده باید بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل و فصل کند تا توفیق نسبی به دست آورد از این رو نمره قبولی پیدا خواهد کرد و در پی آن قطعا در انتخابات96 مورد حمایت اصولگرایان هم قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
مگر هنوز هم می خواهد رییس جمهور باشد؟
آخرین اخبار