مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور متفاوت جمعیت رهپویان در انتخابات 96، راه‌اندازی دفاتر استانی خانه احزاب در یک سال آینده و ابقا شدن باهنر به عنوان دبیرکل جامعه مهندسین از مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته بود.


رئیس خانه احزاب گفت: طی یک سال آینده در 31 استان کشور دفاتر خانه احزاب را راه اندازی می‌کنیم.


قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت:جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تلاش دارد زمینه را برای حضوری کاملا متفاوت در انتخابات ریاست جمهوری فراهم کند.


در جلسه شورای مرکزی جامعه مهندسین محمدرضا باهنر با رای اکثریت اعضا به عنوان دبیرکل ابقا شد.


عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سعودی‌ها به حدی بی‌شرم هستند که نه تنها پاسخگوی جنایت منا نیستند، بلکه اجازه هیچ گونه تحقیق و تفحصی را نیز به کسی ندادند.


عضو حزب موتلفه گفت: اعطای یارانه به احزاب نباید مانع انتقاد آنان از عملکرد دولت شود، بهتر است هم کمک‌های مالی و هم کمک‌های غیرمالی در این یارانه برای احزاب، مورد نظر قرار گیرد.


عضو جبهه ایستادگی گفت: روحانی در مدت باقی مانده باید بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل و فصل کند تا توفیق نسبی به دست آورد.


عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: روحانی می‌توانست کابینه‌ای قوی و قدرتمندتر از این  را بر سر کار بگذارد و اکنون هم باید به پسابرجام توجه بیشتری داشته باشد.

**فضای کشور باید به توصیه مقام معظم رهبری زودهنگام انتخاباتی نشود

یک نماینده سابق مجلس گفت: به توصیه مقام معظم رهبری نباید فضای کشور را زودهنگام انتخاباتی کرد.

**بحث عبور از چهره‌های قبلی اصولگرا در جلسات مطرح نشده است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بررسی نامزدهای جدید برای انتخابات سال 96 از سوی اصولگرایان، به معنای نفی نامزدهای گذشته انتخابات ریاست جمهوری نیست.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار