عملیات احداث روستای جدید چشمه سنگی ازتوابع سنقرو کلیایی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرماندار سنقر و کلیایی گفت: بالابودن هزینه در ساخت و ساز ساختمان های استاندارد، نوعی سرمایه گذاری است که امنیت جانی خانواده ها را تضمین می کند.
یاور محمدی پیش بینی برای اجرای زیرساخت ها از قبیل طرح هادی و امتیازهای آب، برق و گاز را مورد تاکید قرار داد
 وی گفت: بایستی طوری برنامه ریزی شود که دستگاه های ذیربط بعد از ساخت روستای جدید، کار خود را در بحث خدمات رسانی شروع و در اسرع وقت به پایان برسانند.
وی افزود: اهالی روستای مجاور این روستا هم می توانند از این فرصت استفاده کرده و با هماهنگی دهیاران و شوراها در محل جدید، اقدام به ساخت و ساز نمایند.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان سنقر و کلیایی هم با اشاره به فرسوده بودن اکثر خانه های روستای چشمه سنگی گفت: روستای جدید با 64 قطعه زمین 250 متری در زمینی به مساحت 34 هزار و 200 متر مربع در جوار روستای قدیم ساخته خواهد شد.
ایرج خدایی با بیان اینکه ساخت واحدهای معیشت محور در روستاها در دستور کار است گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای ساخت محل نگهداری دام، مبلغ 200 میلیون ریال وام چهار درصد و 50 میلیون ریال کمک بلاعوض برای ساخت منازل جدید، به روستاییان پرداخت خواهد شد.
وی افزود: رایگان بودن هزینه هایی از قبیل حق نظارت و هزینه تهیه نقشه و همچنین زمین رایگان و ضمانت زنجیره ای در اخذ تسهیلات، از دیگر حمایت های بنیاد مسکن از روستاییان خواهد بود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، آغاز ، عملیات ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.