خودروهای فاقد معاینه فنی در کرمانشاه جریمه می شوند.

به گزرش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با رانندگان خودرو‌هایی که فاقد معاینه فنی هستند برخورد می شود.
 محمد مرادی گفت: اخذ برگه معاینه فنی برای خودرو‌های شخصی نیز ضروری است.
وی گفت: خودروهای عمومی مسافربر و باربر که عمر ساخت خودروی آن‌ها بالای 10 سال است باید با مراجعه به مراکز معاینه فنی، برگه معاینه فنی را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه مدت اعتبار معاینه فنی خودروهای بالای 10 سال سه ماهه است، گفت: خودروهایی که عمر ساخت آن‌ها نیز بین پنج تا 10 سال است یعنی به عبارتی زیر 10 سال عمر دارند، مدت اعتبار برگه معاینه فنی که دریافت می‌کنند 6 ماهه است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اخذ برگه معاینه فنی برای خودرو‌های شخصی را نیز الزامی عنوان و بیان کرد: برگه معاینه فنی که به خودروهای شخصی داده می‌شود، یک‌سال اعتبار دارد.
وی به برخورد قانونی با رانندگان خودرو‌هایی که فاقد معاینه فنی هستند اشاره کرد و گفت: در مراکز معاینه فنی، خودرو‌ها از نظر اصالت خودرو، آلاینده‌های زیست محیطی، تجهیزات خودرو و... بررسی می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه توقف روی خط عابر پیاده را تخلف عنوان کرد و گفت: با چنین رانندگی برخورد قانونی می‌شود و در صورت مشاهده 20 هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، خودرو ، فاقد ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.