هفته یازدهم برگزاری مسابقات "نون پنیر و بازی" به بازی صفحه ای "گردشگران کوچک" اختصاص یافته که شرکت کنندگان با اماکن گردشگری اصفهان آشنا می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس خانه خلاقیت و بازی‌های فکری اصفهان با بیان این مطلب گفت: بازی‌های در نظر گرفته شده در این مسابقات بسیار شناخته شده بوده و حتی دارای باشگاه و فدراسیون‌های ویژه‌ای هستند اما بازی‌های جدید دیگری وجود دارد که به تازگی وارد این دست از رقابت‌ها شد‌ه‌اند.
صفیه سادات موسویان اظهار داشت: این بازی‌ها هر پنجشنبه از ساعت 16 آغاز و تا 20 ادامه دارد و افراد برای آشنایی و حرفه‌ای شدن در بازی مورد نظر از شنبه تا چهارشنبه فرصت دارند تا زیر نظر مربی حرفه‌ای، بازی مورد نظر را یاد بگیرند. البته اگر زمان کافی برای این کار نباشد، حدود نیم ساعت قبل از آغاز بازی وقت دارند تا برای بازی کردن آموزش لازم را دریافت کنند.
وی افزود: مسابقات " نون و پنیر و بازی" به مدت پنج هفته از 27خرداد آغاز شده و هر پنجشنبه یک بازی انتخاب شده و براساس آن تیم‌های مختلف بازی می‌کنند که این مسابقات در یازدهمین هفته برگزاری روز پنجشنبه 11 شهریورماه به بازی گردشگران کوچک اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: بازی "گردشگران کوچک" در قالب بازی صفحه و مهره با حضور تیم های 4 نفره برگزار می شود که شرکت کنندگان در حین بازی با اماکن گردشگری اصفهان آشنا می شوند.
موسویان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند روز پنجشنبه از ساعت 16 به محل خانه خلاقیت و بازیهای فکری واقع در خیابان هشت بهشت شرقی مراجعه کنند .



انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.