اعضای فدراسیون جهانی جراحان جامعه مغز و اعصاب از عروس باغ های ایرانی باغ تاریخی فین کاشان بازدید کردند.

مسوول دبیرخانه اجرایی پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جامعه جراحان مغز و اعصاب در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌‌‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: با توجه به برگزاری این سمپوزیوم به میزبانی ایران یک برنامه جانبی گردشگری و بازدید از آثار تاریخی شهرهای توریستی ایران از جمله اصفهان، شیراز و کاشان به دلیل اهمیت تاریخی این شهر و جاذبه‌های کردشگری آن برای اعضای جامعه اجراشد.

مهرداد بیعتی، با تقدیر از هماهنگی و همکاری اداره میراث فرهنگی کاشان به ‌ویژه واحد گردشگری این اداره در بازدید اعضای فدراسیون جهانی جراحان جامعه مغز و اعصاب از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان افزود:این اعضا از مجموعه جهانی باغ تاریخی فین و خانه عامری‌‌ها در سفر یک روزه خود به کاشان بازدید می‌کنند.

وی، با اشاره به بازدید 300 نفر از پزشکان شرکت کننده در سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحان جامعه مغز و اعصاب از آثار و اماکن گردشگری شیراز و اصفهان و اقامت این اعضا در هر یک از این شهرها به مدت دو روز گفت: برنامه بازدید از باغ تاریخی فین کاشان مورد استقبال و رضایت فراوان پزشکان این جامعه جهانی قرار گرفت.

به‌گفته‌وی، پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جامعه جراحان مغز و اعصاب امسال از 29 فروردین تا سوم اردیبهشت به میزبانی ایران در تهران برگزارشد.

مسوول دبیرخانه اجرایی پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جامعه جراحان مغز و اعصاب تصریح کرد: این سمپوزیوم سال که گذشته در ایتالیا برگزار شد سال آینده نیز ترکیه میزبان آن است.

بیعتی افزود: سمپوزیوم با هدف تبادل اطلاعات و جدیدترین یافته‌های علمی دنیا بین اعضا با حضور 500 میهمان خارجی از بیش از 80 کشور دنیا روز سوم اردیبهشت در یکی از هتل‌های تهران برگزارشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پزشکان عضو فدراسیون جهانی جامعه جراحان مغز و اعصاب که امروز از آثار گردشگری و تاریخی کاشان بازدید کردند در پایان سفر عازم تهران و به صورت متناوب از کشور خارج می‌شوند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.