اصفهان؛

صيانت از حقوق شهروندی در استان اصفهان اتاق فکر می‌گیرد

اتاق فكر براي صيانت از حقوق شهروندي با بهره گيري از دانشگاهيان و حوزه هاي علميه با هدف جلوگيري از افزايش آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي در استان اصفهان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مديركل دفتر فرهنگي و اجتماعي استانداري اصفهان، در كارگروه تخصصي فرهنگي اجتماعي فرمانداري كاشان گفت: ساماندهي فعاليت هاي فرهنگي اجتماعي از طريق تقويت سازمانهاي مردم نهاد و حضور جوانان در اين عرصه ها ضروري است.

محمود ابراهيمي، با اشاره به مسائل طلاق، اعتياد، مشروبات الكلي، حاشيه نشيني و سكونت هاي غيربومي در كشور افزود: اين مسائل در استان اصفهان كمي بيشتر از ساير كشور است که با اولويت سنجی، حساسيت و برنامه ريزي دقيق براي كاهش جرائم، نیاز به ساماندهي دارد.

به‌گفته‌وی، وجود اورژانس اجتماعي برای پيشگيري و كاهش آسيب هاي اجتماعي امري ضروري است که پيگيري ها براي رفع كمبود نيروي انساني در اين زمينه نیز درحال انجام است.

شایان ذکر است كارگروه تخصصي فرهنگي اجتماعي فرمانداري كاشان با سخنرانی محمود ابراهيمي، مديركل دفتر فرهنگي و اجتماعي استانداري اصفهان، حميدرضا مومنيان، سرپرست فرمانداري كاشان با افتتاح دومين طرح اورژانس اجتماعي كاشان در كارخانه سيمان اين شهر با همكاري اداره بهزيستي برگزارشد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار