فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: در ایام تعطیلات تاکنون تصادف منجر به فوت در شهرستان نبوده و به لحاظ جرائم هم ۳۵ درصد کاهش جرم نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی بنی‌آدمی  امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه، همکاری رسانه‌ها  با نیروی انتظامی را یکی از لازمه‌های برقراری امنیت در هر منطقه‌ای دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند پل ارتباطی مناسبی بین مردم و نیروی انتظامی ایجاد کرده و آن‌ها را به هم نزدیک کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان نطنز در ایام گذشته سعی نموده با رسانه‌ها ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای برقرار نماید و حتی اگر انتقادی داشته‌اند با زبان رسانه با آن‌ها همکاری کند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نطنز به نوروز امسال هم اشاره و تصریح کرد: در نوروز امسال نطنز جز اولین شهرهای مسافر پذیر استان بوده ولی با این‌وجود تمام تلاش به کار گرفته شد تا در بحث امنیت و راهور کم‌ترین آسیب‌ها متوجه شهرستان باشد و به همین دلیل به لطف خدا تاکنون تصادف منجر به فوت در شهرستان نبوده و به لحاظ جرائم هم ۳۵ درصد کاهش جرم نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

بنی‌آدمی در پایان وظیفه همگانی را حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در ایام پیش رو یکی از مهم‌ترین وظایف همه موضوع انتخابات است که امیدواریم همه پرشور در آن حضور یافته و نیروی انتظامی هم تلاش خواهد کرد با تمام توان امنیت آن را تأمین نماید.

مهدی ترابیان یکی از فعالین عرصه رسانه شهرستان نطنز هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرمانده  انتظامی شهرستان نطنز، این حضور را یک کار ارزشمند بزرگ از سوی یکی از مجموعه‌های مهم شهرستان برای اصحاب رسانه دانست و عنوان کرد: اینکه نیروی انتظامی ارتباط با رسانه به این سبک را در دستور کار خود قرار داده موجبات دلگرمی است و اصحاب رسانه می‌توانند این احساس را داشته باشند که مسؤولین ارزش فعالیت آن‌ها را می‌دانند و همین خود می‌تواند زمینه‌های همکاری بهتر را مهیا نماید.

وی افزود: قطعاً مردم در حوزه نیروی انتظامی مطالباتی هم دارند که رسانه باید این مطالبات را منعکس و در ارتباط با نیروی انتظامی پاسخی مناسب برای مردم فراهم کند.

 مدیر کانال خبری نطنز در پایان مردم‌داری و اخلاق نیکوی فرمانده  انتظامی شهرستان نطنز را یکی از خصایص منحصربه‌فرد ایشان دانست و گفت: گاهی برخوردهای خوب شما با مردم بسیاری از گلایه‌ها و درد دل‌ها را می‌زداید و همین موضوع یک مزیت در اختیار نیروی انتظامی است و همه رسانه‌ها و کانال خبری نطنز هم آماده هستند ظرفیت خود را در همکاری با نیروی انتظامی در راستای تأمین منافع و امنیت شهرستان به‌کارگیرند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.