رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه در قالب 240 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدابراهیم اعلمی آل آقا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دانشگاه رازی کرمانشاه در حال حاضر 14 هزار و 38 دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکتری و در قالب 240 رشته تحصیلی دارد.
 
وی ادامه داد: 60 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی، 120 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و 60 رشته در مقطع دکتری مجموع رشته‌های موجود دانشگاه رازی کرمانشاه را تشکیل می‌دهند.
 
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: همچنین اخیرا و برای ورودی مهر ماه 14 رشته جدید به مجموع رشته‌های دانشگاه رازی کرمانشاه افزوده شده است.
 
اعلمی آل آقا خاطرنشان کرد: این 14 رشته جدید شامل سه رشته در مقطع کارشناسی، 10 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتری است.
 
وی تاکید کرد: تنوع و تکثر رشته‌ها در قالب گروه‌های آموزشی و دانشکده‌های مختلف در دانشگاه رازی کرمانشاه بسیار مطلوب و قابل توجه است.
 
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین از جذب بیش از 200 دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد و گفت: عمده دانشجویان خارجی دانشگاه رازی کرمانشاه عراقی هستند و از حیث جذب دانشجویان خارجی نیز این دانشگاه جزو پنج دانشگاه برتر کشور است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.