صندوق حمایت از پژوهشگران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ این تفاهم نامه توسط نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به امضاء رسید.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور گفت: توسعه پایدار و پیشرفت و توسعه هر کشوری مرهون پرورش حفظ و نگهداری سرمایه های علمی، پژوهشی و فناورانه آن کشور است.

دکتر نصرت الله ضرغام افزود: پژوهشگران فناوران موجبات ترقی، تعالی و توسعه علمی و فناوری و در نهایت توسعه پایدار همه جانبه کشور را فراهم می سازند.

وی گفت: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، به منظور شناسایی ، برقراری ارتباط و حمایت از این قشر توانمند جامعه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کرمانشاه به منظور استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه اجرای سیاست های خود اقدام به انعقاد این تفاهم نامه می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همکاری در زمینه اجرای 20 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و 20 طرح پژوهشی در راستای مقررات، سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ایجاد لینک های پورتال های دو مجموعه برای آگاهی از کارهای تحقیقاتی انجام شده و در دست انجام است.

 حسین کریم افزود: این تفاهم نامه به صورت مشترک توسط صندوق و دانشگاه به نسبت دوم سوم صندوق و یک سوم دانشگاه به منظور احرای هر یک از طرح های تحقیقاتی مورد نظر، تامین و هزینه خواهد شد.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.