بریتیش ایرویز: از سرگیری پروازهای مستقیم ایران و انگلیس

شرکت بریتیش ایرویز اعلام کرد پروازهای مستقیم میان ایران و انگلیس از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از بی‌بی‌سی، شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز پروازهای مستقیم به تهران را پس از 4 سال از سر خواهد گرفت. این نخستین پرواز مستقیم میان ایران و انگلیس پس از سال 2012 خواهد بود.

این تصمیم در پی لغو تحریم‌ها علیه ایران و بازگشایی سفارت انگلیس در تهران اتخاذ شده است. مقامات شرکت بریتیش ایرویز اعلام کرده اند حمل و نقل مسافران 6 روز در هفته از فرودگاه هیترو لندن به تهران انجام خواهد شد.

این شرکت هواپیمایی که از سال 1946 در ایران نیز فعالیت می‌کرده است، در سال 2012 پس از تعطیلی سفارت انگلیس در تهران پروازهای خود به تهران را معلق کرد.

اما پس از به امضا رسیدن توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5، سفارت انگلیس در تهران بازگشایی شد. برخی از تحلیلگران روابط خارجی انگلیس باور دارند تصمیم شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز مبنی بر از سرگیری پروازهای مستقیم به ایران می‌تواند روابط دو کشور را بهبود بخشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
با اینکه همه ما میدانیم آمریکا انگلیس فرانسه و.........به خون مردم کشورمان تشنه اند چرا برخی از مسئولان سنگ استکبار رو به سینه میزنن؟ چرا...................................
آخرین اخبار