به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز اعلام کرد مشکلات رایانه ای باعث شد اواخر روز دوشنبه پروازهای این شرکت با تاخیر انجام شود. بریتیش ایرویز پس از انتقاد گسترده مسافران از این شرکت به دلیل تاخیر پیش آمده در پروازهای روز دوشنبه، مشکلات رایانه ای را عامل این تاخیرها اعلام کرد.
در بیانیه بریتیش ایرویز آمده است: «تیم رایانه ای ما به طور فشرده در حال بررسی و رفع مشکل سامانه تحویل کارت پرواز است. این مشکل چندین پرواز شرکت را دچار اختلال و تاخیر کرده است. تیم ما برای حل هرچه سریع تر این مشکل نهایت تلاش خود را خواهد کرد.»
مسافران پروازهای بریتیش ایرویز در فرودگاه های شیکاگو، سان فرانسیسکو و سیاتل به دلیل مشکل به وجود آمده مجبور به تحمل ساعت ها تاخیر شدند. به گفته مسافران، در برخی فرودگاه ها تنقلات و بطری آب معدنی میان افراد توزیع شد. با این حال، این تاخیر طولانی مسافران این پروازها را به شدت خشمگین کرده است.
انتهای پیام/