ایلام؛

اجرای طرح شوق رویش در جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر ایوان گفت: طرح شوق رویش به منظور ارتقای فرهنگ امداد و نجات و کسب مهارت های زندگی در جوانان عضو هلال احمر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رضا اعلام کرد: در راستای اجرای برنامه های طرح تابستانه حول محور راه های پیشگیری از اعتیاد دومین کارگاه آموزشی معرفی انواع مواد مخدر و چگونگی مبارزه با آن در مرکز جمعیت هلال احمر ایوان برگزار شد.

وی گفت: 17 نفر از اعضای جوانان هلال احمر شهرستان ایوان در رده های سنی 17 تا 25 سال در این کارگاه شرکت کرده و آموزش های لازم در زمینه جلوگیری از اعتیاد را فراگرفتند.

وی افزود: این کارگاه با همکاری کارشناسان معرفی شده از سوی بهزیستی این شهرستان برگزار شد و بهینه سازی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان ارتباط نزدیکی با بهداشت روانی، بروز ابتکار و خلاقیت، کاهش فشار روحی و روانی و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایوان تاکید کرد: در بحث غنی سازی اوقات فراغت، برنامه های متعددی در حوزه های امدادی، فرهنگی واجتماعی و مناسبتی اجرا می شود.

محمدی با اشاره به جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره های مهارت داوطلبی و کمک های اولیه اظهار کرد: این داوطلبان در رده های سنی زیر 29 سال در جمع آوری کمک های مردمی، ایستگاه های سلامت با حضور پزشک داوطلب و امداد رسانی حضور فعال دارند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.