صبایی ها به دنبال حامی مالی

تیم فوتبال صبای قم این روز ها مانند تیم های دیگر لیگ برتری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

صبایی ها به دنبال حامی مالیبه گزارش خبرنگار ورزرشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صبای قم هم این روز ها مانند دیگر تیم های لیگ برتری با مشکلات مالی روبه روست .

مشکلاتی که گاه باعث اتفاقاتی می شود که نظم و روحیه تیمی را بر هم می زند.

نماینده قم در رقابت های لیگ شانزدهم در دو فصل گذشته هم وضعیت مناسبی از لحاظ مسائل مالی نداشته است. آن ها در پایان لیگ پانزدهم تا مرز انحلال هم پیش رفتند اما به هر صورت توانستند خودشان را با حمایت استانداری حفظ کنند و در لیگ باقی بمانند با این حال بسیاری از بازیکنان از این تیم جدا شدند تا شرایط برای مرفاویی سخت شود.

حالا با وجود گذشت 4 هفته از آغاز لیگ برتر خبر های نگران کننده ای از اردوی صبایی ها شنیده می شود . اخباری که فصل گذشته از ملوانان به گوش می رسید و در نهایت منجر به اتفاق های ناگواری برای این تیم شد .

اوسانی بازیکن تیم فوتبال صبا به دلیل حضور در تیم فوتبال دانشجویان در اردوی سرعین حاضر نشد اما این پایان ماجرا نبود و وی در تمرینات دیگر هم حاضر نشد تا مرفاویی تصمیمی گرفت اوسانی را در اختیار باشگاه قرار دهد.

گفته می شود دلیل اصلی حاضر نشدن اوسانی در تمرینات مسائل مالی است .از آن جا که احتمال می رود که این روند اعتراض ها گسترش پیدا کند .مدیر عامل صبای قم به دنبال این است تا حامی مالی مناسبی برای تیمش پیدا کند و خود را از بنده این حاشیه ها رها کند.

گفتنی است که بازیکنان صبا پیش از بازی هفته چهارم خود هر کدام  10 الی 15 درصد از مبلغ قرارداد فصلشان را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار