معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت :سرمایه اصلی هر دستگاهی نیروی انسانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت:سرمایه اصلی در هر دستگاهی نیروی انسانی است که باید یک تعامل و ارتباط نزدیک بین کارکنان و مدیریت وجود داشته باشد و با ایجاد انگیزه برای ارتقای ظرفیت‌ها و استعدادهای نیروی انسانی تلاش کرد.

رضا رحیمی گفت:باید ارزش سرمایه‌های انسانی را که منجر به زمینه سازی برای حرکت به سمت توسعه می‌شوند بدانیم و تلاش خود را برای ارتقای فکری و علمی این افراد با ارائه برنامه های آموزشی بکار گیریم.

وی با بیان اینکه برای تلاش و پیگیری به روحیه جهادی نیاز داریم گفت: کارهای خوب ماندگار هستند و در سالیان سال در اذهان باقی خواهد ماند، لذا مسئولین برای ارائه خدمت و کار بیشتر به مردم باید از یکدیگر سبقت بگیرند و همواره خود را وقف خدمت به مردم بدانند.

  رحیمی با اشاره به ابلاغ تشکیلات جدید این معاونت از سوی وزارت کشور افزود: بر اساس این ابلاغ جدید یک مدیدکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و یک رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی اداری و توسعه فنآوری اطلاعات به این معاونت اضافه می‌شود. همچنین مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل اداری و مالی کماکان زیر مجموعه این معاونت هستند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، ارتقا ، عامل ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.