مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون ۹۴ هزار جلد سند روستایی در اردبیل صادر شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد سبحانی افزود: تاکنون 94 هزار جلد سند روستایی در اردبیل صادر شده است که در زمینه ارائه سند روستایی هیچ مشکلی وجود ندارد و بنیاد مسکن آماده واگذاری این اسناد به متقاضیان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 4 هزار جلد سند روستایی توسط بنیاد مسکن به متقاضیان ارائه شد٬ گفت: در این راستا بنیاد مسکن استان اردبیل رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد و امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد ارائه سند روستایی هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه اکنون درآمد دهیاری روستای معین بالای یک میلیارد تومان است٬ گفت: به دلیل منطقه گردشگری بودن این منطقه از لحاظ اقتصادی رونق بزرگی پیدا کرده است و انتظارمی‌رود روستاهای گردشگری گام بزرگی در پویایی اقتصاد منطقه بردارند.

سبحانی بیان کرد: طرح اجرای 11 روستای گردشگری نیز در استان اردبیل ارائه شده و انتظار می‌رود با اجرای این طرح گام بزرگی در درآمدزایی روستائیان ایجاد شود و بنیاد مسکن برای این امر برنامه‌ریزی اساسی دارد.

وی تصریح کرد: از 100 هزار واحد مسکونی بی‌دوام و کم‌دوام روستایی 54 هزار واحد مسکن مقاوم‌سازی شده که در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با ارائه تسهیلات کم‌بهره گام بزرگی در مقاوم‌سازی مسکن روستایی داشته و هم‌اکنون 54 درصد روستاهای استان اردبیل مقاوم‌سازی شده‌اند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، سند ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.