با دوبانده شدن این محور بسیاری از مشکلات رفت و آمد مسافران دراین محور حل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه،علی محمد مویدی زاده سرپرست فرمانداری سرخه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستا اروانه سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی به افتتاح پروژه‌های بهسازی،برق و همچنین دهیاری اروانه اشاره و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در طول سه سال عمر خود خدمات شایسته و ارزنده‌ای در بخش روستاها و توسعه و آبادانی مناطق محروم داشته است.

وی با اشاره به دستاوردهای برجام افزود: برجام پایانی بر تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و گشایش در سطح روابط بین‌الملل با جوامع جهانی بود و این مهم یکی از بی‌نظیرترین دستاوردهای دولت بعد از انقلاب اسلامی بود.

مویدی‌زاده تصریح کرد: برجام سایه شوم جنگ را از کشور دور کرد و امروزه شاهدیم که پروژه‌های ایران هراسی دشمنان و استکبار جهانی با شکست روبرو شده است .

وی با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در ایران خاطرنشان کرد: با افزایش سطح روابط سیاسی و دیپلماسی زمینه‌های گشایش اقتصادی فرآهم شده است.

سرپرست فرمانداری سرخه گفت: جاده دوبانده سمنان به فیروزکوه نیز در دستور کار قرار گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده با احداث این مسیر مواصلاتی، راه دسترسی روستائیان افتر و اروانه به مرکز شهرستان و استان نیز تسهیل خواهد شد.

مویدی زاده همچنین خاطرنشان کرد: مشکلاتی در بحث راه و ترابری روستای اروانه وجود دارد که یکی از مطالبات به حق روستائیان اروانه است که هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت تا در اعتبارات ماده 180 تملک و دارایی سرمایه شهرستان، اعتباراتی برای بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز مسیر ورودی روستای اروانه تا خود روستا در نظر گرفته شود.

در این سفر پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای اروانه با اعتبار 10 میلیارد ریال و ساختمان دهیاری با اعتبار 600میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.