رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 6 هزار و 116 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان طی پنج ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود : از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 262  فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.
وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 153 میلیون ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان توسط 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام میگیرد و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.
مهدی یحیایی همچنین ازانجام حدود 89 موردگشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی وغیرصنفی درسطح استان طی مرداد ماه سال جاری خبرداد.
وی افزود این گشت های مشترک درراستای هم افزایی واستفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایردستگاههای اجرایی استان و در قالب طرح های مختلف انجام گرفته است که از مجموع این تعدادگشت مشترک بازرسی، تعداد63موردتخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور و عرضه ، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق ، عرضه خارج از شبکه وغیره کشف شده است.
یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 461 میلیون ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.