اردبیل؛

عملیات اجرایی پروژه سد عمارت بدون وقفه پیگیری می شود

استاندار اردبیل گفت: با تامین اعتبار لازم برای تکمیل سد عمارت در گرمی مغان از صندوق توسعه ملی، عملیات اجرایی آن طرح مرزی بدون وقفه پیگیری می شود و با بهره برداری از آن، تحول بزرگی در کشاورزی و اقتصاد این شهرستان روی خواهد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش که به مناسبت هفته دولت به شهرستان گرمی سفر کرده بود، در آیین افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی روستای نقاره بخش انگوت گرمی مغان با بیان سخن بالا، بر توسعه این قبیل طرح ها با هدف مدیریت مصرف آب و ترویج کشت گونه های کم مصرف تاکید کرد.

وی همچنین با حضور در همایش دولت و ملت، اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل در مجتمع فرهنگی هنری حافظ شهر گرمی حرکت به سوی ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و گریز از خام فروشی محصولات کشاورزی را خواستار شد.

خدابخش گفت: از آنجایی که توسعه صنایع یادشده می تواند بستر اشتغال لازم را فراهم کند نباید به خام فروشی تولیدات بومی قانع باشیم.

وی در آیین افتتاح مدرسه شبانه روزی اندیشه در شهر گرمی تامین فضا، زمینه آموزش و تربیت لازم برای آینده سازان جامعه را ضروری دانست و افزود: آموزش و پرورش بستر تربیت نسل های آگاه و فرهیخته است و آبادانی کشور به پرورش دانش آموزانی خلاق، متعهد و صاحب ایده بستگی دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.