همزمان با گرامی داشت هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل، بهره برداری از 45 طرح و پروژه عمرانی اقتصادی با اعتبار بالغ بر 750 میلیارد ریال در شهرستان خلخال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ این طرح ها شامل کارخانه تولید ورق ملامینه نئوپان، هتل گردشگری روستای اندبیل ، طرح آبیاری تحت فشار منطفه فینارود روستای خوجین ، طرح های گاز رسانی، آب رسانی ، برق رسانی و هادی روستایی و طرح های راه سازی روستایی و ... است که با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان اجرایی استان و شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

در مراسم افتتاح این پروژه ها استاندار اردبیل هفته دولت را فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد دولت و نیز تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی استان اعلام کرد .

مجید خدابخش با بیان اینکه مشکل بیکاری مختص شهرستان خلخال نبوده و مردم مناطق مختلف استان اردبیل را رنج می دهد، افزود: تا زمانی که مشکل اشتغال در استان اردبیل حل نشده معضل مهاجرت از شهرستان های این استان همچون حل نخواهد شد.

وی گفت : توسعه استان بستگی به ایجاد اشتغال پایدار برای بیکاران منطقه و با جلب نظر سرمایه گذاران خصوصی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات گردشگری داشته و برای دستیابی به این هدف همه مسئولان اجرایی باید تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.