کیمیا علیزاده مدال خود را به شهید گمنام 18 ساله‌ای که در فدراسیون تکواندو آرام گرفته است، تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کاروان ورزشی ایران با نام امام رضا (ع) در المپیک 2016 ریو دوژانیرو در 14 رشته کشتی آزاد و فرنگی، وزنه‌برداری، تکواندو، بوکس، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، شمشیربازی، والیبال، جودو و شنا شرکت کرد. در نهایت کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو موفق به کسب هشت مدال شد و نتوانست تعداد مدال های خود در المپیک ۲۰۱۲ لندن را تکرار کند. ایران در نهایت در رده 25 جدول مدالها قرار گرفت.

کیمیا علیزاده جوان 18 ساله ایرانی در مسابقات المپیک  با برد 5 برصفر مقابل "نیکیتا کلاسنوپیچ" سوئدی نام خود را به عنوان اولین بانوی ایرانی که در المپیک صاحب مدال شد، در تاریخ ثبت کرد.

وی در مسابقات تکواندو المپیک ریو 2016 موفق به کسب مدال برنز شد.


کیمیای ایران پس از بازگشت به کشور مدال برنز خود را به شهید 18 ساله گمنام دفن شده در فدراسیون تکواندو تقدیم کرد.

وی در این رابطه گفت:«مدالم را به شهید 18 ساله گمنامی که در محوطه فدراسیون تکواندو آرام گرفت، تقدیم می‌کنم و هدیه می‌دهم به دیگر نام آوران بی نشان میهن عزیزم که برای سربلندی این مرز و بوم از جان خود گذشته‌اند تا ایران امروز خانه‌ی امن ما باشد. من نیز همچون سربازی سرافراز، این حماسه سازان ماندگار را سر مشق زندگی خویش قرار می‌دهم و تلاش خواهم کرد تا دست در دست جوانان وطنم برای سربلندی ایران از جان مایه بگذارم.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.