طرح شمیم خدمت با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش زرین دشت نهاوند اجرا شد.

اجرای طرح شمیم خدمت در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی حسن بهرام نیا افزود: هدف از طرح شمیم خدمت این است که مسئولان در جمع نمایندگان مردم روستاهای هر بخش حضور پیدا کرده تا ضمن تجدید دیدار با آنان مشکلات مردم را پیگیری و برطرف کنند.

وی گفت: در این دیدارها بسیاری از مشکلات توسط مسئولان رفع خواهد شد و اگر لازم باشد مشکلات با پیگیری مسئولان و نمایندگان در استان و کشور مطرح شده تا راهکارها مناسب ارائه شود.

بخشدار زرین دشت نیز گفت: این بخش دارای 15 روستا با سه هزار و 295 خانوار و 11 هزار و 500 جمعیت است که در 15 کیلومتری غرب نهاوند قرار دارد .

جعفر سلگی با بیان اینکه گردنه برزول یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است افزود: با توجه به تردد زیاد در این مسیر و بروز تصادف های زیاد در این محور، تسریع در اجرای طرح اصلاح این گردنه ضروری است.

وی افزود: به منظور دسترسی مردم روستاها در زمینه درمان و بهداشت، احداث درمانگاه شبانه روزی در مرکز این بخش باید در دستور کار قرار گیرد.

 سلگی افزود: با توجه به سوانح جاده ای که در چند ماه گذشته منجر به تلفات جانی برای مردم شد احداث پایگاه امداد جاده ای ضروری است تا در صورت بروز حادثه بتوان به کمک حادثه دیدگان شتافت .

در این نشست نمایندگان هر یک از روستاهای 15 گانه زرین دشت مشکلات روستای خود را بیان کردند که اهم این مشکلات در مجموع شامل بهسازی روستایی ، مشکل برق ، آب شرب ، و مشکل کانال آبرسانی است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.