آبادان؛

بهره برداری از پایانه 22 بهمن بندر ماهشهر

پایانه 22 بهمن بندر ماهشهربه بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهردار بندر ماهشهر غلامحسین کمایی در مراسم افتتاح پایانه 22 بهمن این شهرستان گفت: افتتاح پایانه 22 بهمن بندر ماهشهر در راستای توسعه شهر و با هدف توسعه پایانه پیشین شهر انجام می‌شود که بتوان گام موثری در مسیر رفاه عمومی برداشت.

کمایی افزود: در شرایط قبلی پایانه، بخشی از شهروندان و رانندگان تاکسی از خدمات عمومی بی‌بهره بودند که خوشبختانه با وجود امکانات بهتر در پایانه جدید بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی سازه این پایانه خاصیت توانایی آن در جلوگیری از انتقال حرارت به ویژه در ایام گرم سال است، گفت: با توجه به تقاضای مکرر مردم و تاکسی‌داران در این سازه که به نوبه خود از زیباترین سازه‌های مورد استفاده در پایانه‌ها و انبارهای دنیاست از سقف به وزن 55 تن عایق گرما استفاده شده است.

شهردار بندر ماهشهر با اشاره به مشخصات فنی این پایانه افزود: پایانه 22 بهمن بندر ماهشهر در مساحت 4 هزار و 666 متر مربع و با اعتباری بالغ بر حدود 13 میلیارد ریال احداث شده است.

کمایی گفت: این پایانه به میزان 3 هزار متر مسقف و به میزان 3 هزار و 250 متر آسفالت شده و همچنین فوندانسیون آن 17 تن و بتن‌ریزی به میزان 450 متر مکعب انجام شده است.

وی افزود: با توجه به طرح در نظر گرفته شده یک هزار و 400 متر مکعب پیاده‌رو سازی و یک هزار و 250 متر جدول‌کاری شده است.

کمایی با اشاره به اینکه این سازه پس از موافقت شورا و تایید فرماندار شهرستان بندر ماهشهر احداث شده است، افزود: خوشبختانه پس از تلاش‌های بسیار و ایجاد طرح ایستگاهی به منظور ساماندهی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و همچنین تعبیه خطوط جدید توانسته‌ایم رضایت مردم را کسب کرده و برای رفاه بیشتر در اختیار آنان قرار دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.