در تالار هنر سفر شگفت‌انگيز در حاليكه تمامی صندلی‌ها از مخاطبان پر شده بود به روي صحنه رفت، اين نمايش توسط يك زن و مرد اسپانيايي كه به نوعي عروسك‌گردان بودند، اجرا شد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ستاد خبري شانزدهمين جشنواره بین‌المللی نمایش عروسكي تهران، در سومين روز از جشنواره نمایش عروسكي تهران مبارك طبق روال دو روز گذشته البته با اين تفاوت كه افراد بيشتري از اين رويداد هنري مطلع شده بودند، نمايشگران به اجراي برنامه‌ها در دو بخش صحنه‌اي و فضاي باز پرداختند.
 
تالار هنر همه را به سفري شگفت‌انگيز برد
در تالار هنر سفر شگفت‌انگيز در حاليكه تمامي صندلي‌ها از مخاطبان پر شده بود به روي صحنه رفت، اين نمايش توسط يك زن و مرد اسپانيايي كه به نوعي عروسك‌گردان بودند اجرا شد، عروسك‌هاي رنگارنگ كه توسط خود آن مرد ساخته شده بود با حركت‌هاي نمايشي همراه با موسيقي همه را مجذوب خود كرده بود.
 
حضور محمد بحراني در نمايش سفر شگفت‌انگيز
محمد بحراني صداپيشه عروسك پرطرفدار اين روزهاي خندوانه و عروسك‌گردان جناب خان در بين مردم به تماشاي سفر شگفت‌انگيز نشستند.

پس از اتمام آن حضار ايستاده نمايشگران اسپانيايي را تشويق كردند و از آنها تشكر كردند.
 
محوطه خانه هنرمندان و مخاطبان نمايش فضاي باز

در محوطه باز خانه هنرمندان ايران در كنار حوض نمايش‌هاي خياباني اجرا مي‌شد كه بچه‌ها بر روي فرش در جلوي اجراي نمايش نشسته بودند و بزرگترها نيز به صورت ايستاده صندوق بازي و ديگر نمايش‌ها را تماشا مي‌كردند، در اكثر نمايش‌هاي خياباني هاله‌اي از طنز را مي‌توان ديد كه باعث مي‌شود مردمي كه به تماشا نشسته‌اند احساس خستگي نكنند.
 
تاريخ دوران در آخرين روز اجراي خود

در سالن انتظامي خانه هنرمندان نيز نمايش تاريخ دوران اجرا شد كه در آن سير تحولات و اتفاقات تاريخي به صورت يك كتاب و با بازي ابراهيم شاكري به روي صحنه رفت.
 
محوطه تئاتر شهر از ديگر مكان‌هاي اجراي نمايش شلوغ‌تر بود، مخاطباني كه ايستاده در انتظار نمايش ترانه خورشيد و ماه كاري از كشور لهستان بودند و افرادي هم در حال تهيه بليت براي اجراهاي صحنه‌اي از يكديگر در مورد نوع اجراها پرس و جو مي‌كردند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار