اراک ؛

تدارک استان مرکزی برای میزبانی از 150 نخبه روستایی

شهرستان خمین در تدارک میزبانی از ۱۵۰ نخبه روستایی و عشایری از ۹ استان کشور است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ، جلسه مشورتی پنجمین همایش منطقه‌ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر کشور که قرار است در خمین برگزار شود گفت : برگزاری این همایش بهترین فرصت برای تبادل فرهنگ عمومی بین چند استانی است که مهمان این همایش هستند.
مهدی حقیقی  افزود : خمین به عنوان میزبان این همایش انتخاب شده است، این شهر از هر لحاظ میزبان خوبی است و همه امکانات و تجهیزات مناسب برای چنین همایشی را داراست.
 حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز در جلسه گفت: همایش منطقه‌ای پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر، ۲۳ شهریورماه به مدت سه روز در شهرستان خمین با حضور۱۵۰ نفر از نخبگان روستایی و عشایری از ۹ استان مرکزی، قم، قزوین، سمنان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، تهران والبرز برگزار می‌شود.
وی افزود: کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، دفتر فرهنگ روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می‌شود.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، فرهنگ ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.