آسانژ: اطلاعات مهمی درباره کلینتون روز قبل از انتخابات افشا می شود

مؤسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس اعلام کرد این سایت قصد دارد اطلاعات قابل توجهی در ارتباط با کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون منتشر کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، آسانژ اعلام کرده که این اطلاعات مهم را درست قبل از روز انتخابات در تاریخ 8 نوامبر امسال منتشر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار «فاکس‌نیوز» درباره اینکه آیا این اقدام ویکی لیکس یک بازی برای تغییر نتایج در انتخابات آتی در آمریکا است، گفت: «من تصور می‌کنم که این اقدامی مهم است و این اطلاعات بسیار مهم هستند. تمام اینها بستگی به این دارد که واکنش عموم مردم و رسانه‌ها چگونه باشد».

بر اساس این گزارش، ویکی‌لیکس در ماه جولای نیز فایل‌هایی را که گفته بود فایل‌های صوتی استخراج شده از ایمیل‌های کمیته ملی حزب دموکرات را که پس از هک شدن سرورهای این کمیته به دست آمده بود، منتشر کرد.

این فایل‌ها درست در زمان برگزاری گردهمایی ملی حزب دموکرات منتشر شد؛ مراسمی که قرار بود طی آن کلینتون رسما نامزدی حزب دموکرات را بپذیرد. علاوه بر این، «دبی واسرمن شولتز» رئیس کمیته ملی حزب دموکرات نیز به دلیل افشاگری صورت گرفته در خصوص حمایت او از کلینتون مجبور به استعفا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
آقا اجازه! بلوف میزنه! اینا که از ایراد هیچ تهمت و افترایی نسبت به هم اباء ندارند،اگه چیزی تو چنته داشته باشن، فوری ازش استفاده میکنن، از قول من به هلی جون بگین نترسه و به فکر این باشه که قبل از انتخابات، ریق رحمت را سرنکشه!!
آخرین اخبار