معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت : کانون های مساجد به عنوان فراگیرترین شبکه فرهنگی کشور در اقصی نقاط ایران با 22 هزار کانون در سطح مساجد در حال فعالیت است.

فعالیت 22 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا جعفری، امروز در دومین روز از نهمین دوره «همایش اندیشه های آسمانی» که در محل دانشگاه شهید بهشتی مشهد با بیان این که دلیل به وجود آمدن کانون های مساجد در این وسعت و گستردگی جذب جوانان به مساجد در زمینه های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است، افزود: یکی از مهمترین برنامه های کانون های مساجد کادرسازی و تربیت مدیر و همراه کردن مدیران کانون ها با اصول و سیاست های ستاد عالی با محوریت تقویت مساجد است.

وی با اشاره به برگزاری نهمین دوره «همایش آموزشی فرهنگی همایش اندیشه های آسمانی» گفت: امسال این همایش ها با حضور 2 هزار و 150 مدیر منتخب و جدیدالانتصاب کانون های فرهنگی هنری مساجد از دوم تا 20 شهریور در مجموعه دانشگاه شهید بهشتی مشهد برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشورافزود: 1500 برادر و 650 خواهر در نهمین دوره آموزش فرهنگی اندیشه های آسمانی حضور می یابند.

جعفری گفت: در دوره نخست این همایش ها، استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی حضور دارند که 500 نفر از برادران در این دوره شرکت می کنند.

وی افزود: سه دوره از این همایش ها ویژه برادران و یک دوره برای خواهران است.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور با بیان این که توجه به مسجد تراز اسلامی رویکرد اصلی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد است، گفت: امسال مولفه روحیه جهادی در نهمین دوره آموزشی فرهنگی همایش اندیشه های آسمانی محوریت دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: در اولین اردوی این دوره ها که دومین روز آن را پشت سرگذاشتیم 500 نفر از برادران حضور دارند که این اردو به مدت پنج روز خواهد بود.

ویگفت: گفتمان اقتصاد مقاومتی، خانواده، جمعیت، تمدن نوین اسلامی، بصیرت افزایی و کارآفرینی، شش ماموریت مدیران منتخبی است که در همایش اندیشه های آسمانی آموزش می بینند که سخنران جلسه امروز آقای دکتر محمد انصاری است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.