معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از رسانه های خراسان رضوی دعوت کرد برای شرکت در نمایشگاه مطبوعات کشور نام نویسی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،یوسف امینی گفت : مطبوعات، خبرگزاری ها و تارنماهای خبری دارای مجوز رسمی استان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.pressexpo.ir نسبت به ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه مطبوعات کشور در تهران تا ششم شهریور اقدام کنند.

وی افزود: رسانه های متقاضی حضور در بخش های اصلی نمایشگاه، باید پیش از ثبت درخواست ثبت نام، اطلاعات خود را در سامانه جامع رسانه های کشور (www.e-rasaneh.ir) ثبت کرده باشند و از نام کاربری آن سامانه در مراحل ثبت استفاده کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فقط مؤسسات مطبوعاتی و رسانه هایی شامل مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، ماهنامه ها، دو ماهنامه ها، فصلنامه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، می توانند در این نمایشگاه نام نویسی کنند کنند.

امینی با اشاره به آمار نشریات و خبرگزاری های استان گفت:در سطح استان اقدامات بسیار موثری در اعطای مجوز نشریات و پایگاه خبری صورت گرفته و با استقبال اهالی رسانه و مطبوعات در زمان حاضر 305 رسانه محلی با مجوز هیئت نظارت بر مطبوعات در سطح استان فعال است .

وی افزود: از این تعداد 37مورد پایگاه خبری، 34 سرپرستی روزنامه های سراسری و 12 دفاتر خبرگزاری و نمایندگی در استان فعالیت می کند که این نشان از قابلیت ها و توانمندی های رسانه ای این استان است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت غنی و پیشینه فرهنگی استان انتظار می رود اصحاب رسانه به طور گسترده در این نمایشگاه حضور یابند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.