مدیر شرکت نفت و فرآورده های نفتی منطقه کرمان از افزایش 10 درصدی مصرف بنزین طی تیر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ جعفر سالاری مدیر شرکت نفت و فرآورده های نفتی منطقه کرمان نسب با اشاره به اینکه مصرف بنزین منطقه کرمان در تیر ماه سال جاری به۹۸ میلیون و ۳۹۴ هزار ۹۵۶ لیتر رسیده است ، گفت: این در حالیست که در سال گذشته و در روز های مشابه ۸۸ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۱۲۴ لیتربنزین درکرمان مصرف شده است که افزایش 10 درصدی را به دنبال داشته است.

وی افزود: مصرف بنزین خرداد امسال ۹۸ میلیون ۸۹۴ هزار و۵۸۲ در حالی که پارسال ۹۵ میلیون و ۴۱۰ هزار ۹۹۱ لیتر بنزین در کرمان مصرف شده بود.

سالاری نسب با بیان اینکه میزان مصرف نفت گاز در منطقه کرمان در تیر امسال به ۱۲۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و۸۹۸ لیتر رسیده است ، خاطر نشان کرد: این فرآورده نفتی طی تیر پارسال با ۱۲۵ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۱۰۱ لیتر مصرف رشد منفی ۱۱ درصدی را به ثبت رساند.

وی خاطر نشان کرد: مصرف نفت سفید در تیر امسال۹۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۹۶ درصد کاهش داشته است.

گفتنی است : منطقه کرمان یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که نه ناحیه را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار