رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در ماه گذشته پایش واحدهای صنعتی این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،صادق قادری با اشاره به اهم اقدامات تیر ماه مهاباد اظهار داشت: در ماه گذشته پایش واحدهای صنعتی این شهرستان به پایان رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: علاوه بر آن، ضمن شناسایی واحد های فاقد مجوز در حال فعالیت و صدور اخطار به منظور اخذ پروانه بهره برداری، سه فقره جواز تاسیس صادر و سه فقره نیز تمدید شد.

وی با اشاره به فعالیت های بخش معدن این اداره افزود: در این باره نیز بازدید از واحدهای معدنی شهرستان مهاباد انجام و دو مورد محدوده شن و ماسه رودخانه ای تحویل شد.

قادری از ثبت تعداد 27 پروانه کسب در سامانه رصد خبر داد و بیان کرد: از سوی دیگر ثبت و ایجاد 9 رسته جدید برای اتحادیه های صنفی و ثبت و تائید 35 واحد فاقد گاز شهری در سامانه سوخت صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اقدامات واحد فرش این شهرستان اظهار داشت: در این زمینه نیز 80 فقره بازرسی مشترک انجام و در این راستا تعداد 5 مورد غیر قالیباف شناسایی و قرارداد بیمه آنها لغو شد.

وی به عملکرد بخش نظارت و بازرسی اشاره کرد و گفت: در تیر امسال، یک هزار و 430 فقره بازرسی صورت گرفت و 87 پرونده تخلف به ارزش 16 میلیون و 507 هزار و 800 ریال کشف شد.

قادری تعداد بازرسی صورت گرفته در واحد آرد و نان را 170 مورد عنوان کرد و افزود: در این باره نیز 21 تخلف به ارزش 13 میلیون و 327 هزار و 800 ریال کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان خلاصه ای از عملکرد اداره قاچاق کالا و ارز این شهرستان تصریح کرد: در ماه گذشته 18 مورد بازرسی صورت گرفته و شش تخلف به ارزش یک میلیون و 574 هزار و 500 ریال کشف شد و عمده کشفیات به ترتیب سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.