ارومیه؛

کشف18 هزار نخ سیگار قاچاق در شاهین دژ

در تیر ماه امسال سیگار دخانی قاچاق به تعداد 18 هزار و 800 نخ و به ارزش 17 میلیون و 60 هزار ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ با اشاره به اقدامات تیر ماه این اداره اظهار داشت: در ماه گذشته در حوزه اصناف ضمن تشکیل هیئت اجرایی انتخابات به تعداد دو فقره، قیمت گذاری اتحادیه فیلمبرداران و آرایشگران مردانه نیز انجام شد.

امن الله نقدی افزود: در حوزه نظارت و بازرسی نیز علاوه بر بازدید از مراکز خرده و عمده فروشی و خدماتی به تعداد 706 مورد، 33 فقره پرونده به ارزش 21 میلیون و 541 هزار و 207 ریال تشکیل شد.

نقدی تصریح کرد: در تیر ماه امسال سیگار دخانی قاچاق به تعداد 18 هزار و 800 نخ و به ارزش 17 میلیون و 60 هزار ریال کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ گفت: در ماه گذشته در حوزه صنعت 15 مورد بازرسی از کامیون های حامل مواد معدنی انجام و ضمن تحویل شن و ماسه رودخانه ای به تعداد هشت مورد، بازدید و نظارت بر معادن کوهی نیز انجام شد.

نقدی اظهار داشت: بازرسی مشترک با تامین اجتماعی و اتحادیه فرش از کارگاه های قالیبافی به تعداد 75 مورد از سایر اقداماتی بود که در تیر ماه در اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.