کارگروه تخصصی مدیریت پسماند های پزشکی در شهرستان اشنویه تشکیل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه اظهار داشت : این کارگروه در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشنویه و با حضور تعدادی از پزشکان ، اداره محیط زیست ،شهرداری ، شبکه بهداشت و درمان و مدیرعامل شرکت امید بهداشت ارومیه تشکیل گردید.

وی افزود : این کارگروه اهم مسائل مربوط به پسماندهای پزشکی بخش خصوصی شهرستان اشنویه و چالش های پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و راهکا و مکانیسم ساماندهی این گونه پسماندها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بقالی افزود : این کارگروه همچنین مصوباتی از قبیل اختصاص زمین از طرف شهردار ی به شرکت امید بهداشت ارومیه جهت استقرار اتاقک نگهداری موقت و ایزوله مقطعی پسماندها،عقد قرارداد از طرف شرکت با مطب ها و برخورد قانونی با واحدهای متخلف به همراه داشت.

کلیه پسماندهای بخش دولتی در سایت بیخطرساز بیمارستان نبی اکرم (ص) اشنویه و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست و آزمایشگاه معتمد اداره کل محیط زیست ، بی خطر و دفع می گردند و امید می رود پسماند های بخش خصوصی نیز در سایه تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه تخصصی پسماندهای پزشکی مدیریت و بخطر گردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.