در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش پارسایی به معرفی نکردن کاندیداهای فراکسیون مستقلین برای عضویت در اجلاس بین‌المجالس

سخنگوی فراکسیون امید گفت: اگر فراکسیون سومی وجود داشت باید امروز کاندیداهای خود را معرفی می‌کرد.

واکنش پارسایی به عدم معرفی کاندیداهای فراکسیون مستقلین برای عضویت در اجلاس بین‌المجالس
"بهرام پارسایی" سخنگوی فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری جلسه فراکسیون امید به منظور انتخاب نمایندگانی برای حضور در اجلاس بین‌المجالس خبر داد و گفت: این فراکسیون کاندیداهای خود را براساس رای‌گیری انتخاب کرد تا در صحن معرفی شوند.

وی ادامه داد: صبح امروز فراکسیون ولایت نیز کاندیداهای خود را براساس قرعه‌کشی انتخاب کرد اما فراکسیون سوم در این میان کاندیدایی ندارد.

پارسایی تاکید کرد: اگر فراکسیون سوم یا همان مستقلینی وجود داشت باید امروز تشکیل جلسه می داد و کاندیداهای خود را معرفی می‌کرد لذا حضورشان در فراکسیون دیگر به نوعی بیانگر مسائل پشت پرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه قرار شد فراکسیون‌ها ضمن انجام توافقی اسامی نمایندگان را برای حضور در اجلاس بین‌المجالس انتخاب کنند، گفت: سید حمیده زرآبادی، فاطمه حسینی، مصطفی ذوالقدر، مسعود رضایی، مصطفی کواکبیان و یوسف‌نِژاد به عنوان کاندیدای حضور در بین‌المجالس انتخاب شدند.

پارسایی ادامه داد: سید فاطمه ذوالقدر و علی کاظمی باباحیدری نیز برای حضور در بین‌المجالس آسیایی رای آوردند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود اظهار داشت: پانزده نفر برای بین‌المجالس باید از مجلس رای بیاورند که شش نفر از فراکسیون امید و 7 فراکسیون ولایت و دو نفر هم مشترک خواهد بود که این مشترکان از نمایندگان اهل تسنن و اقلیت‌ها هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار