عضو فراکسیون ولایت گفت: اساسنامه این فراکسیون آماده بوده و در انتظار جمع‌بندی مباحث موجود هستیم.

تدوین اساسنامه فراکسیون ولایت به اتمام رسید/"احمد امیرآبادی‌فراهانی" عضو فراکسیون ولایت در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اساسنامه این فراکسیون آماده بوده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم، گفت: اکنون در انتظار جمع‌بندی مباحث موجود هستیم تا بعد از هماهنگی با لاریجانی رئیس فراکسیون ولایت جلسه نهایی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: دوستان ما مانند کاظم جلالی در فراکسیون در حال انجام اقداماتی هستند و صحبت‌هایی هم با رئیس مجلس انجام شده است.

امیرآبادی‌فراهانی در واکنش به تشکیل فراکسیون مستقلین و خروج تعدادی از اعضای فراکسیون ولایت گفت: اعضای فراکسیون مستقلین از دوستان ما هستند که تنها خواسته‌اند در یک مجمعی گرد هم آمده و تشکیل سوفراکسیون دهند.
 
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: قرار است، از مجموع این دو فراکسیون یک شورای مرکزی تشکیل شود که البته هنوز مباحث ادامه دارد و به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

عضو فراکسیون ولایت با اشاره به اینکه حضور و مقبولیت لاریجانی نقطه مشترک دو فراکسیون است، خاطرنشان کرد: ما با یکدیگر در بسیاری از مسائل همچون دفاع از ارزش‌های انقلاب، ولایت‌مداری و موضوعات کلان کشور نقطه نظرات مشترکی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار