رئیس کمیسیون فرهنگ و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ در بودجه سال 95 برای تکمیل پروژه بزرگراه شهید بروجردی 50میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم، به همین دلیل معاونت فنی و عمران شهرداری باید هرچه سریعتر این پروژه را تکمیل کند.

شهرداری پروژه بزرگراه شهید بروجردی را هرچه سریع تر تکمیل کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به تکمیل نشدن بزرگراه شهید بروجردی در منطقه   18 اظهار داشت: حدود 4سال پیش قرار بود که این بزرگراه در منطقه 18 تکمیل شود، اما شاهدیم که بعد از گذشت این سال‌ها، این پروژه همچنان ناتمام مانده است.

وی با بیان اینکه بزرگراه شهید بروجردی تنها مسیری است که منطقه 18 را از بن بست خارج می‌کند، افزود: شاهدیم که منطقه 18 به واسطه 2خط راه‌آهن قیچی شده به همین دلیل باید با تکمیل بزرگراه شهید بروجردی این منطقه را از بن‌بست خارج کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگ و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای بودجه سال 95، 50میلیارد تومان برای تملک و اجرای این پروژه اعتبار در نظر گرفتیم، تصریح کرد: این پروژه جزء پروژه‌های شاخص منطقه 18بوده که بیش از 50درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما شاهدیم که کار خوابیده و پیشرفتی ندارد.

ناصحی اضافه کرد: سال گذشته در بودجه سال95 تصمیم گرفته‌ایم که پروژه‌هایی که زیر 50درصد بوده‌اند دست نخورده باقی بماند، اما پروژه‌هایی بالای 50درصد همگی تکمیل شود، به همین دلیل از معاونت فنی و عمران در خواست دارم که هرچه سریعتر باتوجه به اعتبار در نظر گرفته شده این بزرگراه را تکمیل کنند، چرا که با تکمیل آن مشکلات مردم در این منطقه حل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
درختکاری و جنگل کاری در پارک و بوستان های حاشیه اراک
آخرین اخبار