عضو کمیسیون اجتماعی گفت: امروز توانمندسازی بخش خصوصی و رفع موانع و مشکلات فراوان آن، یک ضرورت است.

توانمندسازی بخش خصوصی، یک ضرورت است/ سرمایه‌گذاری‌ها باید در جهت توازن منطقه‌ای صورت گیردبه گزارش خبرنگار  مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا کریمی نماینده مردم اردبیل با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدا رجایی و باهنر در نطق میان دستور امروز مجلس ( 2 شهریور95) گفت: ساختار مجلس دهم به گونه‌ای است که می‌تواند در رأس امور باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز توانمندسازی بخش خصوصی و رفع موانع و مشکلات فراوان آن، یک ضرورت است و سیاست‌گذاری‌ها در هدایت سرمایه‌ها باید به نحوی باشد که فاصله طبقاتی و شکاف موجود بین استان‌های توسعه یافته و توسعه نیافته روز به روز کاهش یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌ها باید در جهت توازن منطقه‌ای صورت گیرد، وقتی استانی با درصد بالای 5 هزار واحد صنعتی و سرانه بالا را می‌بینیم بسیار خوشحال می‌شویم ولی وقتی نگاه نامتوازن و غیرکارشناسی به استان خود را مشاهده می‌کنیم بسیار آزرده خاطر می‌شویم چرا که معتقد هستیم که توسعه ملی در گرو توسعه متوازن است.

کریمی در ادامه گفت: تعطیلی کارخانه‌ای همچون کارخانه پتروشیمی در حال احداث اردبیل بسیار برای مردم اردبیل طاقت فرساست به گونه‌ای که قریب به 10 سال است تنها زیر 30 درصد رشد داشته است.

نماینده مردم اردبیل خاطر نشان کرد: استان اردبیل به رغم داشتن مناطق ویژه گردشگری و استعدادهای فراوان فاقد زیرساخت‌های گردشگری است و از 7 میلیون گردشگرکه در ایام تعطیل به اردبیل می‌آیند به طور میانگین تنها 1 روز در اردبیل اقامت می‌کنند.

وی در پایان به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.


انتهای پیام/
 


 

برچسب ها: مجلس ، کریمی ، اردبیل ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار