رئیس مجلس گفت: نامزدهای نهایی تصدی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در کمیسیون‌ها طی فرآیند قرعه‌کشی انتخاب شدند.

نامزدهای تصدی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان طی قرعه‌کشی انتخاب شدند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 2 شهریور ماه) مجلس، در تذکری با استناد به ماده 18 آیین نامه داخلی مجلس گفت: اخیرا در یک برنامه تلویزیونی به یکی از ورزشکاران خانم حاضر در مسابقات المپیک بی‌احترامی شده و به این خانم به کنایه تهمت بی‌غیرتی زدند که قطعاً این رفتار محکوم است.
 
نماینده مردم تهران افزود: متأسفانه هیأت رئیسه مجلس در انتخاب نامزدهای تصدی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، بی‌طرفی را رعایت نکرده زیرا در شرایط کنونی یک نامزد از کمیسیون اصل 90، یک نامزد از کمیسیون قضایی و 4 نامزد تنها از یک طیف سیاسی برای رأی‌گیری به صحن علنی معرفی شده‌اند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بر اساس قانون می‌بایست برای انتخاب اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، یک نفر از کمیسیون اصل 90، یک نفر از کمیسیون قضایی و 4 نفر از دیگر کمیسیون‌ها انتخاب شوند.

وی ادامه داد: طی هفته‌های گذشته متقاضیان تصدی این سمت‌ها ثبت‌نام کرده و در نهایت قرعه‌کشی شد به طوری که برای انتخاب 4 نامزد نهایی، بیش از 40 نفر نام‌نویسی کردند که در نهایت با قرعه‌کشی 4 نفر نهایی مشخص شدند.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار