نمایندگان با کلیات لایحه یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 1395 کل کشور موافقت کردند.

کلیات لایحه یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 95 تصویب شد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، 2 شهریور ماه) بعد از بررسی کلیات لایحه یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 95 کل کشور را تصویب کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات، اخطار  پورابراهیمی در مورد تبصره 36 این لایحه را وارد دانسته و گفت: طبق این تبصره مبلغ 400 هزار میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه و یا سایر اوراق اسلامی توسط دولت به طلبکاران از جمله بانک‌ها، پیمانکاران، شهرداری‌ها و همچنین بدهی‌های مربوط به خرید تضمینی محصولات استراتژیک کشاورزی پرداخت می‌شود. اما نکته قابل تذکر این است که در این تبصره باید جدولی کشیده شود تا در آن مشخص شود که میزان بدهی به هر کدام از این ارگان‌ها به چه میزان است.

وی تصریح کرد: لذا اخطار پورابراهیمی نماینده کرمان را نسبت به این موضوع وارد می‌دانم و آن را به رأی می‌گذاریم.

نمایندگان در ادامه با 142 رأی موافق، 47 رأی مخالف و 16 رأی ممتنع به این اخطار رأی مثبت دادند.

رئیس مجلس بعد از موافقت نمایندگان با این اخطار اظهار داشت: این تبصره به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌شود و از آنها می‏ خواهیم که امروز جلسه را برگزار کرده و رفع اشکال کنند تا فردا وارد جزئیات این لایحه شویم.

شایان ذکر است کلیات لایحه یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 95 کل کشور با 162 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 246 نفر از نمایندگان به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار