سمینار تخصصی «چشم‌انداز ساختمان و مسکن، رونق یا رکود؟!» باهدف ارائه راهکارهای خروج صنعت ساختمان مشهد از رکود در مشهد برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی این سمیناردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،با بیان این که این سمینار به دنبال بررسی ابعاد اقتصادی و فرهنگی وضعیت مسکن مشهد است، گفت: در موقعیت فعلی مسکن مشهد و کشور، رکود زیادی در بازار و اقتصاد ساختمان شاهد هستیم که در این سمینار به دنبال ارائه راهکارهایی برای رونق مسکن هستیم.

بهمن هوشمند فر با اشاره به حضور برخی مسؤولان شهری و مرتبط با صنعت ساختمان، افزود: این سمینار می‌تواند به سمتی برود که با ارائه راهکارهای مناسب و کاربردی، قدمی در راه برطرف کردن رکود ساختمانی نه‌تنها در مشهد بلکه در سطح کشور برداریم.

وی گفت: حضور مسؤولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در این سمینار فرصتی است تا با بحث و تبادل‌نظر در موضوعات مختلف بتوان مصوباتی از دل آن خارج کرد که به رونق صنعت ساختمان استان کمک کند.

مدیر اجرایی این سمیناردر افزود: در این سمینار دکتر ملکی، متخصص و تحلیلگر حوزه مسکن به‌عنوان سخنران اصلی حضور خواهند داشت.

هوشمند فر افزود: علاوه بر سخنرانی اصلی، پنل تحلیلی و تخصصی بررسی وضعیت مسکن کشور تشکیل می‌شود که در فضای پرسش و پاسخی که با حضور دکتر درهمی، مهندس پژوم و دکتر ذاکرالحسینی عضو شورای شهر همراه است، به ابعاد مختلف وضعیت مسکن کشور پرداخته می‌شود.

وی با بیان این که برخی مسؤولان دولتی، برندهای ساختمانی و فعالان جامعه مهندسین در سمینار حضور خواهند داشت، گفت: سمینار تخصصی «چشم‌انداز ساختمان و مسکن، رونق یا رکود» چهارشنبه سوم شهریور از ساعت 15 آغاز می‌شود که پس از سخنرانان اصلی، پنل آموزشی ساعت 19 برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.