مسئول کانون ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خوزستان از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی ادبیات داستانی بسیج تا پنجم شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول کانون ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خوزستان ، از تمدید مجدد جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا ۵ شهریورماه تمدید شد.

عبدالصاحب رومزی‌پور،همچنین از برگزاری کارگاه‌های ادبیات شفاهی در ارتباط با موضوعات این جشنواره در استان خبر داد و افزود: یکی از موضوعات این دوره جشنواره، مدافعان حرم است، از این رو کارگاه‌های ادبیات شفاهی با حضور نیروهای مدافع در محل بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

به گفته رومزی‌پور ۵ کارگاه با حضور نیروهای مدافع حرم و هنرمندان و نویسندگان تشکیل شد که در آن مدافعان حرم به بیان خاطرات و مشاهدات خود پرداختند و هنرمندان این خاطرات را ثبت کردند.

یادآور می‌شود؛ جشنواره ادبيات داستانی‌ بسيج در محورهای معرفی گروهک‌های تکفیری، سلفی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، شهدای منا، شهدای مدافع حرم، برجام و شهدای هسته‌ای، بسیج، مقاومت اسلامی و استکبارستیزی اعلام شده و آثار در دو رده سنی نوجوان و جوان و بزرگسال پذيرفته و داوری خواهند شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.