در بخش سلامت در مجموع مبلغ ۳ میلیارد ریال به صورت کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در سه ماهه اول امسال در بخش سلامت، مبلغ ۳ میلیارد ریال از طریق ۱ هزار و ۳۳۲ حامیجمع آوری و بین ۷ هزار و ۲۴۳ نیازمند توزیع شد که به عنوان طرح «پنجره‌های امید» نامیده می‌شود.
کاوه جاسب معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان، با اشاره به عملکرد ۳ ماهه طرح «پنجره‌های امید»(حامیان سلامت و امید) گفت: در بخش سلامت در مجموع مبلغ ۳ میلیارد ریال به صورت کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و بین ۷ هزار و ۲۴۳ نیازمند توزیع شده است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه در قالب پنجره‌های امید و سلامت در خوزستان، اظهار کرد: گسترش فعالیت‌های عام المنفعه در راستای اهداف نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است و جایگاه مهمی در فعالیت‌های ما دارد.

وی افزود: اشاعه فعالیت‌های عام المنفعه هلال احمر در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به همکاری و حمایت خیرین و مردم نیاز دارد تا بتوانیم در وسع خود محرومت را از بین ببریم.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: طرح «پنجره‌های امید» سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با هدف کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند، افراد بی بضاعت و بیماران نیازمند اجرا می‌شود.

جاسب گفت: رشد خیر جمعی، اعتماد مردمی و مسئولیت پذیری اجتماعی از موضوعاتی است که سازمان داوطلبان هلال احمر به عنوان ارزشی اخلاقی دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌های امدادی جمعیت هلال احمر در تأمین سلامت و حفاظت از زندگی انسان‌ها به منزله یک راهبرد مهم است، خاطرنشان کرد: جذب حامی در این برنامه در سراسر کشور فراخوان شده و کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در خانه‌های داوطلب و شعب جمعیت هلال احمر جمع آوری می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.