مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از 230 هزار دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی مدارس شاهد خبر داد.

محمد حسین کفراشی مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از ثبت‌نام بیش از 230 هزار دانش‌آموز خبر داد و گفت: این تعداد ثبت‌نام در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی ثبت‌نام در تمامی مقاطع با دقت مورد توجه قرار گرفته، اظهار کرد: در 2 سال اخیر بیش از 70 درصد ایثارگران در مدارس حضور پیدا کرده‌اند که با اهداف تعیین شده سازمان کاملا هماهنگی دارد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به فرایند انجام شده برای ثبت‌نام تاکنون هیچ شکایتی از خانواده‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا اعلام نشده البته در ثبت‌نام میان‌پایه‌ها مشکلاتی وجود دارد که با ورود اطلاعاتی به سامانه سجا این مشکل رفع می‌شود.

کفراشی ادامه داد: حسن سامانه سجا در مشخص شدن تعداد ثبت‌نامی در هر منطقه کشور و با احتساب میزان ایثارگری در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان ثبت‌نام است.

وی گفت: با توجه به عملکرد مثبت سامانه ثبت‌نامی در نظر گرفته شده برای مدارس شاهد امیدواریم برای تمامی پایه‌ها در سال تحصیلی جدید این سامانه مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار