فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از دستگیری سارق حرفه ای با ۲۷فقره سرقت داخل خودرو در قوچان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد , سرهنگ رضا قدمگاهی افزود در پی چند فقره سرقت داخل خودرو در محدوده خیابان ارتش شهر قوچان موضوع در دستور کار تیمی از ماموران تجسس کلانتری ۱۱این فرماندهی قرار گرفت .

وی با بیان اینکه ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱پس از بررسی سرقت ها با توجه به جغرافیای زمانی و مکانی گشت های هدفمندی را شروع کرد گفتتحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته به مردی جوان که در حال فروش یک دستگاه فرز در هسته مرکزی شهر قوچان بود مظنون و با توجه به اظهارات ضدو نقیضش او را به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان افزود متهم ۳۱ساله در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود و عنوان میکرد که این دستگاهی را از فردی ناشناس خریداری کرده اما وی در ادامه باز جویی ها به خرید دستگاه از دوست ۳۱ساله اش به نام احسان اعتراف کرد.

سرهنگ قدمگاهی گفتمخفیگاه متهم اصلی پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی او را در حال استراحت دستگیر ودر بازرسی از محل مقادیر زیادی قطعات داخل خودرو از قبیل پخش , لاستیک و زاپاس , باطری ,مدارک شناسایی و غیره کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد سارق در بازجویی های علمی ماموران کلانتری ۱۱و ۲۷فقره سرقت داخل خودرو در خیابان های خلوت و کم تردد در محدوده خیابان های ارتش , فرهنگیان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست خودرو خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد گیر قفل فرمان , قفل پدال و سایر بازدارنده مجهز و تا حد امکان برای پارک آن از پارکینگ و یا محل های دارای نور کافی استفاده کنند.

انتهای پیام //ح.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار