سه سارق شب‌رو در عملیات ضربتی مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرمانده انتظامی مشهدگفت: گزارش چند فقره سرقت منازل مسکونی، مغازه و سرقت‌های خیابانی شبانه در حوزه استحفاظی کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد، پلیس را بر آن داشت به طور ویژه موضوع را پی گیری کند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری 13 مشهد در این عملیات ضربتی به طور کاملاً نامحسوس و پوششی وارد عمل شدند.

وی گفت: پلیس با سرنخ‌هایی که در دست داشت، جوان ماکسیما سواری را در حال پرسه زنی اطراف مغازه‌ها دستگیر کرد. این مرد 42 ساله که دارای 6 فقره سابقه کیفری است و شماره پلاک خودروی خود را تغییر داده، در حالی دستگیر شد که چنگک دست سازی را همراه داشت که در باز کردن در مغازه‌ها و شکستن شیشه از آن استفاده می‌کرد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تحقیقات از این متهم که به موادمخدر اعتیاد دارد، برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او آغاز شده است.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: کنترل و مراقبت‌های نامحسوس مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در این عملیات ضربتی، به طور همزمان با شناسایی و دستگیری دو سارق شب رو دیگر همراه بود.

وی گفت: در این مرحله از عملیات، سارق منازل مسکونی در محدوده خیابان توحید، برای فرار از چنگ مأموران انتظامی، از پشت بام یک منزل مسکونی خود را به پایین پرت کرد و در حالی که هر دو پایش شکسته بود دستگیر شد.

مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد همچنین سارق خیابانی 36 ساله‌ای که با موتورسیکلت قصد فرار داشت و پس از تصادف با خودروی سواری مصدوم شده بود را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

این سارق خیابانی که مقداری رنگ به همراه داشت، هنگام دستگیری سعی می‌کرد با پاشیدن رنگ به سر و صورت مأموران انتظامی، فرار کند که ناکام ماند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.