فردی که به بهانه بیمه کردن افرادسالخورده کلاهبرداری می کرد درتربت جام دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: مردی مأمورنما که با معرفی خود به‌عنوان کارمند اداره بهزیستی از افراد سالخورده با ترفند پوشش بیمه کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

 محمد یزدانی افزود: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی مردی سالخورده به پلیس آگاهی، مبنی‌بر کلاهبرداری مردی مأمورنما از وی، موضوع در دستور کار کلانتری 11 خلیج فارس تربت جام قرار گرفت.

وی گفت: با تحقیقات و اظهارات مال‌باخته، مشخص شد مردی حدوداً 40 ساله در داروخانه سطح شهرستان با معرفی خود به‌عنوان کارمند اداره بهزیستی و با این ترفند که افراد را تحت پوشش بیمه قرار دهد، مبلغ 500هزار ریال وجه نقد طلب می‌کند که مال‌باختگان پس از مراجعه به بیمه برای پیگیری روند بیمۀ خود متوجه می‌شوند چنین شخصی در استخدام این اداره نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام افزود: ماموران کلانتری خلیج فارس تربت جام با تکمیل تحقیقات میدانی متهم را در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر شناسایی و دستگیر کردند.

یزدانی گفت: متهم پس از بازجویی‌های اولیه با هماهنگی مقام قضایی به پلیس آگاهی معرفی گردید و در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس به هفت فقره کلاهبرداری با این شگرد از افراد سالخورده در داروخانه‌های سطح شهر اعتراف کرد که متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.