جشنواره شهید رجایی و معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر، پس از 10 سال در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: همزمان با هفته دولت جشنواره استانی شهید رجایی پس از 10 سال، بار دیگر در  این استان برگزار خواهد شد.

سیدمجتبی حسینی‌پور بیان کرد: معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر ، هدف برگزاری این جشنواره است که در این راستا، دستگاه‌های برتر و تیم‌های کاری مؤثر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی افزود: به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان طی شش ماه گذشته بیش از 50 دستگاه اجرایی در چارچوب شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد تصریح کرد: دستگاه‌هایی که بالاترین امتیاز و عملکرد را در شاخص‌های عمومی و شاخص‌های اختصاصی کسب کرده‌اند به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی می شوند.

حسینی پور عنوان کرد: ارزیابی در شاخص‌های عمومی در قالب شش محور مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، انجام شده است.

حسینی‌پور گفت: فرآیند ارزیابی دستگاه‌های استان یزد در سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان قابل مشاهده می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار