مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: سازمان تامین اجتماعی با بهره‌گیری از خدمات نوین و فناوری اطلاعات نقش مهمی در جلب رضایت‌مندی بیمه‌شدگان داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی اصغر دادخواه به افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مخاطبان سازمان در سال‌ جاری اشاره کرد و افزود: این سازمان با بهره‌گیری از خدمات نوین و فناوری اطلاعات نقش مهمی در جلب رضایت‌مندی بیمه‌شدگان داشته و با بهره‌گیری از تامین اجتماعی الکترونیک از میلیون‌ها بار مراجعه مخاطبان به واحدهای اجرایی جلوگیری شده که این مهم نقش بسزایی در مدیریت هزینه‌ها و جلب رضایت مندی داشته است.

دادخواه با اشاره به انتخاب این اداره کل بعنوان منتخب نمونه استانی سازمان در بین استانهای کشور گفت: به دنبال تحقق تامین اجتماعی الکترونیک هستیم که در این روش مدل چند وظیفه‌ای برای سازمان دیده شده و بیمه‌شدگان با تشکیل پرونده الکترونیک از خدمات نوین و آسان پرداخت سازمان تامین اجتماعی برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات بیمه‌ای در استان اصفهان از طریق ۴۳ شعبه بیمه‌ای، ۲۳ شعبه اقماری، 19 کارگزاری و یکهزارو 370 کارمند شاغل در واحدهای اجرایی استان صورت می‌پذیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: در استان اصفهان ماهانه بالغ بر یکصد هزار لیست بیمه به صورت اینترنتی دریافت می‌شود و هم‌اکنون در این استان ۸ هزار و ۸۰۰ کارگاه فعال و ۱۱۰ هزار کارفرما طرف قرارداد این سازمان هستند.

گفتنی است ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اصفهان از حمایت‌های کوتاه و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی برخوردارهستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.