استان اصفهان به عنوان استان پیشتاز در اجرای حذف لیست های کاغذی حق بیمه در کشور بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: در حال حاضر تمام کارگاههای استان لیست کارکنان خود را از طریق اینترنت پرداخت می کنند که این موضوع نقش مهمی در رضایتمندی کارفرمایان دارد.

علی اصغر دادخواه افزود: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون بر پایه احترام به شرکای اجتماعی خود حرکت نموده و تمام برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها بر اساس مشارکت کارگران و کارفرمایان و انجمن های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی انجام می شود.

وی افزود: ایجاد فضای آرامش، دوری از مسائل حاشیه‌ای، ایجاد برنامه‌ها و سیاست‌های نوین، ارتباط با شرکای اجتماعی سازمان و اجرای تعهدات و گسترش چتر حمایتی نسبت به افراد تحت پوشش از جمله اهداف کلان این سازمان بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: این سازمان با بهره‌گیری از خدمات نوین و فناوری اطلاعات نقش مهمی در جلب رضایت‌مندی بیمه‌شدگان داشته و با بهره‌گیری از تامین اجتماعی الکترونیک از میلیون‌ها بار مراجعه مخاطبین به واحدهای اجرایی جلوگیری شده است که این مهم نقش بسزایی در مدیریت هزینه‌ها و جلب رضایت مندی داشته است.

دادخواه افزود: ارائه خدمات بیمه‌ای در استان اصفهان از طریق ۴۳ شعبه بیمه‌ای، ۲۳ شعبه اقماری، ۱۹ کارگزاری و ۱۳۷۰ کارمند شاغل در واحدهای اجرایی استان صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در استان اصفهان ماهانه بالغ بر یکصد هزار لیست بیمه به صورت اینترنتی دریافت می‌شود و هم‌اکنون در این استان ۸ هزار و ۸۰۰ کارگاه فعال و ۱۱۰ هزار کارفرما طرف قرارداد این سازمان هستند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.