20 عدد تابلو و بيلبورد هشدار دهنده و بازدارنده از ورود به حريم و بستر درياچه و رودخانه پايين دست سد و نيروگاه کارون 3 نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مديرعامل شرکت مديريت توليد و بهره برداري سد و نيروگاه کارون 3 گفت: اين شرکت در ابتداي سال جاري و آغاز فصل گرما نيز، تعدادي از تابلوهاي قديمي را احيا و مرمت کرده و اقدام به تهيه همين تعداد تابلوي بتني در نقاطي که احتمال بروز حادثه مي رفت نصب  کرد.

نصرالله طاهري با بيان اينکه تعدادي از بيلبوردها هشدار دهنده هم در مسيرهاي ورودي و خروجي شهرستان ايذه بطرف استانهاي چهارمحال و بختياري، اصفهان و خوزستان نصب شده است، اظهار داشت : شرکت مديريت توليد و بهره برداري سد و نيروگاه کارون3 براي آگاهي بخشي و اطلاع رساني بيشتر در جهت خطرات ناشي از تغييرات سطح آب درياچه و رودخانه پايين دست ازهيچ گونه خدمت و تلاشي فروگذار نکرده و در همين راستا اقدام به ساخت چند فقره ديوار بتني با شعار ايمني هشدار و بازدارنده و نيزتهيه تعداد انبوهي تابلو با متون قرآني و هشداري و نصب آنها در ادارات و ارگانهاي پررفت وآمد  و ديگر نقاط شهرستان ايذه و بخش هاي آن کرده  است تا از اين طريق بتواند اطلاع رساني وسيعي در سطح شهر و روستاهاي همجوار درياچه و رودخانه داشته باشد.

وي عنوان کرد : انتظار ما از مردم اين است تا پيام هاي هشداري و بازدارنده اين شرکت را که ازاين طريق اطلاع رساني مي شود جدي بگيرند و خود نيز مُبَلغي باشند براي افرادي که بصورت تفريحي در نقاط حادثه خيز اطراق و يا اقدام به شنا و ماهيگيري مي کنند.


سد و نيروگاه کارون 3 با ظرفيت دو هزار مگاوات يکي از بزرگترين سدهاي کشور است که در 28 کيلومتري ايذه و بر روي رودخانه کارون احداث شده است و داراي هشت واحد 250 مگاواتي
است و  نقش مهمي در توليد انرژي الکتريکي، تنظيم ولتاژ و فرکانس در ساعات پيک شبکه برق کشور بر عهده دارد.




انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار