رئیس شورای اسلامی شهر کارون گفت:درحال انجام کارهای تکمیلی ساخت پارک مثلثی هستیم. در کنار این پروژه ساخت پارک ساحلی نیز در دست اقدام است.

ساخت پارک 3ونیم هکتاری درشهرستان کارونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد باوی بیان کرد :متأسفانه منطقه مهدیس حد فاصل شهرستان های کارون و اهواز با دوگانگی مدیریت و نوعی سرگردانی روبرو شده است.


وی افزود: بر اساس گزارش دانشگاه شهید چمران بسیاری از مناطق کوت عبداله حاشیه نشین اعلام شده و به همین دلیل خدمات رسانی به این منطقه در گذشته به خوبی انجام نشد. در حقیقت وارث کم لطفی های مسئولان قبلی هستیم و برای همین هم در کوت عبداله پارک و یا ساختمان شهرداری مستقل نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کارون ادامه داد: تعداد نیروهای شهرداری واقعا زیاد هستند و با مازاد نیرو مواجه هستیم ولی چون کارگران بومی هستند نمی توان شمشیر به دست گرفته و آنها را اخراج کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پیگیری ها برای بهبود وضیعت آب شرب کارون به نتیجه نرسیده است، یادآور شد: از ابتدای شروع به کار شهرداری کوت عبداله بحث آب شرب را پیگیر بوده و با آزمایشات کارشناسان بهداشت میزان ذرات معلق بالا در آب اثبات شده است. متأسفانه در کنار این مسئله مشکل فرسودگی لوله های انتقال آب را هم داریم.

جواد باوی اضافه کرد: مردم ساکن در مهدیس هم واقعا دچار مشکل هستند ولی یکی دیگر از مشکلات موجود این است که از زمان تشکیل شهرستان کارون تا به حال هیچ کدام از اسناد املاک را به ما تحویل نداده اند.

وی گفت: به هر حال باید تعیین تکلیف شود که در صحبت های مختلف با استاندار خوزستان وی وعده تعیین محدوده را داده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکارون با اشاره به اینکه پیگیر مسئله تردد گاومیش ها در شهر نیز هستیم، افزود: بحث نخاله ها به خاطر اینکه یک زمانی نه شهر بودیم و نه روستا در این مکان تخلیه می شد ولی نباید تا به امروز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.